Tuesday, November 6, 2007

Magazines every where!!



Yesterday I looked at all my scrapbooking magazines!! Oh my Lord! I have 70!!! of them. Some are old now (the oldest are from 2003) and I thought I had to get rid of them. I started to read some of them - and I did find something I could use. What a surprice. I read in an old Memory Makers from 2004 and I got really surpriced to see LOs with buttons on them. I really thought this was a NEW kind of embellishment, but apperently not. LOL!


The first magazine I bought was Memory Makers. I received it every month for a little more than 2 years. Then I got Simple Scrapbooks for a long period. In between I bought a lot of different issues and now I buy the Swedish magazine Scrapbooking mm. and the Danish one "My Scrap Corner". I think it's so great looking at all the different talents and styles. I just LOVE my magazines! And I can't get rid of one signle issue. :-)

I have made this bookmark! It's for my Xmas cookbook.



And finally I have made this Summer layout. These pictures have been laying here for a long time now - and I didn't know what to do with them. One day I decided that NOW was the time to make a layout using them. And here's the result. I had a lot of fun using flowers, buttons, butterflies and Summmer-photos. :-) The butterflies are cut from a patterned paper.



Thank you for your visit. I'll talk to you soon.


Labels: , ,

24 Comments:

Blogger Anne Bente said...

wawww charlotte det var dog mange blade, der kan jeg slet ikke være med, men skønt man kan finde ting man kan bruge i dem også.

super herlig lo du også har lavet,herlige billeder og farver.men det synes jeg jo altid dine loer er.

ha en god dag vennen

November 6, 2007 at 10:54 AM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Hæhæ dejligt at man ikke er den eneste samler! Jeg har dog ikke helt så mangeblade som dig....endnu ;)
Lækkert lækkert bogmærke og super smukt LO!

November 6, 2007 at 11:26 AM

 
Blogger Ragna said...

Giver du en sofaplads, når turen går til Sjælland februar? Du kan bare lave prøcis hvad du plejer....bare jeg lige må låne lidt af den stak der LOL Jeg får også meget ud af at købe gamle blade. Har dog kun 6 - snart 7. Skønt bogmærke.

November 6, 2007 at 2:48 PM

 
Blogger Anne said...

MY god!! 70 blade??!! hehe, men super godt du fandt noget deri du kunne bruge. Rigtig flot bogmærke og genialt LO!!

November 6, 2007 at 4:02 PM

 
Blogger sollie said...

OMG, you have so many scrapbooking magazines. You'll never be out of inspiration. That's for sure.
Love, Isolde

November 6, 2007 at 4:56 PM

 
Blogger Gitte said...

Lækkert LO - flotte farver og opsætning. Ha ha - du er ikke alene om at være bladnarkoman. Måske man skulle holde byttebørs en dag.

November 6, 2007 at 6:56 PM

 
Blogger Kos med papir og saks said...

du hadde en liten samling med blader hihi. men morro når man finner ut at man kan få inspirasjon av "gamle" blader enda.

kjempeflott bokmerke, og en knallflott lift. også så mange bilder på en lo. bra jobba.

Ha det godt så lenge. ha en fin uke.

November 6, 2007 at 7:38 PM

 
Blogger Lone said...

Sikke et flot bogmærke du har lavet, ser rigtig godt ud. Og blade ja.....der er nu ikke noget hyggeligere end at smide stængerne op, og læse i et godt og inspirationsfyldt scrap-blad ;-)

November 6, 2007 at 7:45 PM

 
Blogger Else Slipsager Petersen said...

Hold da op hvor har du mange blade og nej - jeg ville heller aldrig kunne skille mig af med nogle af mine få!

Super flot bogmærke og lækkert sommer LO lige til at blive i godt humør af.

November 6, 2007 at 9:09 PM

 
Blogger lam said...

hehe jeg ahr det ligesom dig hvad angår blade, jeg næner heller ikke at smide et eneste af dem ud.

Super lækkert layout og sikken flot sommerlig effekt sommerfuglene giver.

November 6, 2007 at 10:05 PM

 
Blogger Pia said...

Wauuu hvor mange blade, jeg har 4 så jeg har noget tilgode. flot bogmærke og et smukt lo med nogle dejlige farver

November 6, 2007 at 10:45 PM

 
Blogger Wati Basri said...

woohooo...look at those books... *drooling* and lovely bookmark there! and of course as usual, lovely layout, Charlotte!! :)

November 7, 2007 at 6:03 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Gorgeous work - I'm in 'de-clutter magazine' mode... LOL maybe I need to have a second look before they get trashed!

November 7, 2007 at 3:14 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Oooh love the layout, so pretty!! I used to keep all my mags, but then i realized i never went back to find the articles or layouts that inspired me, so i cut them up and organized them into an inspiration binder, i love it!

November 7, 2007 at 3:16 PM

 
Blogger tovetyll said...

ååå jeg eeeelsker blader!! jeg får aldri nok scrappeblader, jeg har en diger stabel øverst på hylla mi...hm...håper den ikke raser lol:D
bokmerket ditt var helt herlig, nå fikk jeg også lyst til å lage et sånt...men jeg må nok lese til eksamen først...;)

ha en super dag, vennen!! klem:D

November 7, 2007 at 6:32 PM

 
Blogger MH72 said...

Super flot LO du har lavet. Og en imponerende samling af blade!

November 7, 2007 at 7:47 PM

 
Blogger Birgit said...

ahhh, I know what you mean, I can't get rid of my mags either! Love your bookmark and fresh LO!

November 8, 2007 at 9:24 AM

 
Blogger Marianne said...

Jeg har vist lige så mange... Men jeg tør ikke tælle dem *griner* Hamrende flot LO - hvad er sommerfuglene for nogen??

November 8, 2007 at 3:02 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hold da helt op med blade....nå ja, det er jo også efterår:O) Du kan da åbne en filial til biblioteket ! Så kigger jeg forbi:O)

November 8, 2007 at 8:38 PM

 
Blogger Paula J Atkinson said...

My internet is playing up & I can't get round people very often. I have missed seeing your work. Gorgeous layout & what a lovely bookmark.
I wouldn't part with my mags either, they are always of use. I was an avid cross stitcher years ago & finally decided to throw the 180 mags away, but I went through them all first & torn out all my fav patterns for the future & store them in folders. They now take up 1 box on the shelf instead of 8!!! I feel virtuous too as they have all gone for recycling to save the planet.

November 9, 2007 at 7:28 AM

 
Blogger fie & Co said...

WOW, fedt layout! Super mange detaljer. FLOT;0)
Du har fået en award, se mere på min blog.

November 9, 2007 at 9:19 AM

 
Blogger Scrappelise said...

Det med knappene var interessant.. jeg trodde også det var helt nytt! Fin journaling på sommerLOen,skjønner at det er fint å være alene, bare dere 4.
Og bokmerket ditt var herlig, passer så bra til julegodtebok. Fin liten gave også tenker jeg. Ha en riktig god helg med familien da vennen!

November 9, 2007 at 11:09 PM

 
Blogger Betina Olesen said...

Er du da "Sviller" så mange blade, det er jo næsten lige så mange som mine 2 LOL LOL LOL. I næste oprydning sender du dem bare denne vej ;-)

Lækkert bogmærke, jeg ved selvfølgelig godt hvad en julekoge bog er, men er det en vi får at se? Det kunne jeg nemlig rigtig godt tænke mig.

Sjovt LO, sikke en grimasse han har der He he he.... God ide med de cirkler, har lavet det selvsamme nummer med det papir, bare til nogle ATC-kort.

Hygge fra Betina

November 11, 2007 at 7:50 AM

 
Blogger Ingrid said...

I too have lots of magazines, but I can't get rid of them. I love to go through them over and over again. It is a great source for inspiration.

Your layout and bookmark are gorgeous....as always. You are very creative. Love your stuff!

xoxo

November 11, 2007 at 5:20 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home