Monday, July 21, 2008

Rovinj - Croatia


Here's the double layout I have been talking about. Over at Tamaras we had to use a double sketch for this week - and here's my result. It's the first time I've created a double 12 x 12 layout and it was very difficult for me to make the two pages match each other. I liked the challenge though! And I'm pretty satisfied with the result.
The pictures are taken in Rovinj (2004) - a wonderful town in Croatia. I'm really in the mood for creating vacation layouts these days, as we are going to Italy on Saturday!! Yiippiiieeeeeee!! I can't wait! Untill then I have a lot of hours at work *sigh*!! But now I can see the end of the tunnel! :-)

Labels: , ,

20 Comments:

Blogger Jette / ma11edina said...

Super flot dobbelt-LO debut!! Det kan du roligt lave igen ;-) Jeg kan også huske da jeg lavede mit første db-LO...det er meget anderledes. Smukt LO og med nogle dejlige billeder også.
Så vil jeg også ønske dig en rigtig god ferie ved Lidoen...vejret er godt dernede nu *G*. 1000 tak for din hilsen på min blog. XXX

July 21, 2008 at 12:50 PM

 
Blogger Edleen said...

i Love the colour scheme you used on your 2 page layout Charlotte! great layouts here :)

July 21, 2008 at 1:29 PM

 
Blogger Leontine said...

I don't like "old looking" papers, but with this kind of photos they are really great! Good sketch by the way! Hugz, Leontine

July 21, 2008 at 5:12 PM

 
Blogger Marianne said...

Nej, Charlotte - det havde du da ikke behøvet at frygte sådan. Det er jo vanvittigt flot!!

July 21, 2008 at 7:43 PM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Super flot dobbelt LO og sikke nogle skønne billeder! Ih jeg kan godt forstå du glæder dig til at komme på ferie med det møgvejr vi har! Rigtig god tur!

July 21, 2008 at 10:21 PM

 
Blogger Kreateten said...

De er da blevet go'e! Ingen grund til bekymring der!

Go' tur ned i varmen!

July 22, 2008 at 12:18 PM

 
Blogger Ragna said...

Det dobbelt LO kan du godt være stolt af. Det er nogle skønne farver, og opsætningen er slet ikke tung, selv om der er meget på LO'et. Dejligt at du fik klaret din udfordring. Og husk nu også at slappe lidt af, kan jo læse på Kimics blog, at du arbejder MEGET for tiden. Stort skulderklap for, at du også kan rumme en udfordring som denne på sådan et tidspunkt.

July 22, 2008 at 9:31 PM

 
Blogger Betina Olesen said...

Ja, jeg syntes jo altså at du er sluppet superflot fra dit projekt.... tror du ikke det lige så meget har været fordi du var på ukendt grund.... du kan ihvertfald sagtens springe ud i det igen...

kan i nu have en rigtig god ferie... nu vil jeg nyde min i danmark, nu det ser ud til at den er kommet...

Hygge fra Betina

July 24, 2008 at 1:15 PM

 
Blogger lam said...

tja man kan ikke se det er dit allerførste db layout, for det ser rigtig godt ud. Dejlig mix af materialer, farver og mønstre

July 24, 2008 at 6:26 PM

 
Blogger Kirsten said...

Flot, flot dobbelt LO ;-) Jeg elsker den papirserie.
Ja, Kroatien er dejlig. Vi har camperet der for efterhånden mange år siden. Først kørte vi forbi Rijeka til Krk og sejlede over til Rab, og på vejen til Wien var vi et smut forbi Plitvice parken.

Det lyder godt nok som om du har været spændt hårdt for arbejdsmæssigt, så jeg kan godt forstå at du glæder dig til I smutter sydpå. Vi har også camperet på Lidoen en gang, vi lå på Cá Savio, der ligger tæt på de store "danskerpladser" på Lidoen. Vi havde kun ganske kort vej til Vaporettoen, der sejler over til Venedig, så vi var derovre et par gange i løbet af de dage vi lå der. Venedig er jo "guf" for en scrapper.

Rigtig god tur, godt vejret er blevet godt igen i området *g*

July 25, 2008 at 2:47 PM

 
Blogger Anne Bente said...

åhhhh den blev jo bare super flot, jeg kan slet ikke det der med dobbelt loer:)

July 25, 2008 at 6:57 PM

 
Anonymous Anonymous said...

jeg elsker bare blåt og brun sammen :)
flot du har fået lavet et dobbelt layout, har kun fået lavet 1 eneste!!

July 26, 2008 at 6:39 PM

 
Blogger Netti said...

Hvor er det virkelig flot lavet. Det kan du da sagtens lave.
God ferie.

July 27, 2008 at 3:41 PM

 
Blogger Karina Beck said...

Fordi du laver sådan nogle flotte ting, har jeg tildelt dig en Award. Kig forbi min blog.
Hilsen Karina

July 27, 2008 at 7:10 PM

 
Blogger Wati Basri said...

hei charlotte! love this babe :)

July 30, 2008 at 7:21 AM

 
Blogger Scrappelise said...

Lenge siden jeg har vært her nå og det er så gøy å se hva som har skjedd siden sist! Like flotte og kreative sider! Jeg tror også du bruker helt andre fargenyanser nå Charlotte, stemmer det? Men èn ting forandrer seg heldigvis ikke her, den hyggelige tonen du holder, det er så deilig! ha en fortsatt fins sommer! Klem!

July 30, 2008 at 11:42 PM

 
Blogger Gitte said...

wow - et flot dobbeltLO. Som altid laver du bare scrap, der lige er min stil. Jeg håber, at I holder en god ferie lige nu, hvor dette skrives.

July 31, 2008 at 9:35 AM

 
Blogger Unknown said...

hejsa jeg har givet dig en award. jeg synes du skulle have den fordi du inspirerer mig :) den ligger på min blog...

July 31, 2008 at 7:27 PM

 
Blogger sollie said...

This is so beautiful!!! I think you found your way of scrapping on 12 x 12.
Love, Isolde

August 1, 2008 at 12:38 AM

 
Blogger Kirsten said...

Hej Charlotte.

Velkommen hjem fra ferie. Hvis du smutter forbi min blog, så har jeg givet dig en award :-)

August 8, 2008 at 8:25 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home