Thursday, February 7, 2008

A layout for My Scrap Corner

A Danish magazine, called My Scrap Corner, is now closing down. Unfortunately! I think the girls there was very brave and I loved that they actually tried to run a DANISH scrapbooking magazine. Well, I made a layout for a sketch showed on page 23 (issue #3) - a sketch Lisette had made. I loved the sketch - and as I now am a 12 x 12 scrapper I just had to try it. :-) And as the magazine now stops I can show the layout here:



The pictures shows my two boys on the first day of school in August 2007. The were so ready and they looked so much forward to see their friends again.

**********************************************************

I have been tagged by my Norweigean friend Tone. I have to tell 7 (true) facts about myself.

1. I'm afraid of flying
2. I still have my childhood teddybear
3. I love Pepsi Max - I would love to drink it every day!
4. I hate snow in Denmark
5. I love cooking and baking
6. I (still) love to watch Beverly Hills 90210 (which is send on Danish television over and over again!).
7. When I was a teenager I experimented with PUNK! I was all black and very mad!!

I now tag:
Thanni
Marianne - Scrap Cat
Marie Marolle
Jette
Anne Bente

Thanks a lot for stopping by! I appreciate all your visits and nice comments. :-)

Labels: ,

23 Comments:

Blogger Thanni said...

Det er så flot dit LO - dejlige farver og en fed idé med overskriften i den store blomst!! :)
Jamen nu må jeg jo så i tænkeboks og se om jeg kan komme op med nogen sandheder om mig selv ..hmm.. *G*
Ha' en god dag :)

February 7, 2008 at 9:47 AM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Super flot LO, det ser kanon godt ud med overskriften i blomsten! Herlige livglade farver, som bare passer til billederne af de livsglade unger!

February 7, 2008 at 10:08 AM

 
Blogger Ragna said...

Det er blevet super flot det LO. Æv troede ellers, at din 1 marts hemmelighed var, at du var en af de nye designere. Fed ide med titlen i blomsten.

February 7, 2008 at 10:10 AM

 
Blogger sollie said...

How sad that the scrapbook magazine had to stop publishing. There are not many magazines for scrapbooking in Belgium. Only 1 or 2 and they are not my style.
Lovely page you made.
Love, Isolde

February 7, 2008 at 10:21 AM

 
Blogger fie & Co said...

Dejligt layout og sjovt med teksten i blomsten;0)

February 7, 2008 at 10:31 AM

 
Blogger Kirsten said...

Skønt LO. Jeg elsker de dejlige friske farver. Dejligt at se blå og orange sammen :-)
Skønne billeder af ungerne :-)

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forestille mig dig eksperimentere med punk og være meget vred. HI-HI...

February 7, 2008 at 3:36 PM

 
Blogger Pia said...

Super flot lo, ser godt ud med teksten i blomsten

February 7, 2008 at 3:53 PM

 
Anonymous Anonymous said...

sorry to hear about the magazine, but I do love your layout.
I started hating flying when I worked at an airport 10 years ago. and beverly hill 90210 still rocks!

February 7, 2008 at 5:33 PM

 
Blogger Charlie said...

Dejlige drenge på skønt LO og TÆNK at det NU er lykkedes at få dig over i 12x12 - du var godt nok trofast mod dit A4 format i lang tid. =0)

Og JA det var ærgerligt at My Scrap Corner ikke klarede skærene - jeg troede også at vi var KLAR til et dansk blad, og der var jo mange dygtige scrappere der blev publiceret. Men det var jo en stor mundfuld at have ved siden af et RIGTIGT job og bladverdenen er en hård branche.

February 7, 2008 at 6:11 PM

 
Blogger Anne Bente said...

åhhhh, det lo det er bare for skønt charlotte, total vild m4ed det hele:)

1000 tak fordi du har tagget mig, men jeg har lige i sidste uge tror jeg det var, skrevet sandheder om mig selv, var da blevet tagget af flere også, så kom bare forbi og se mine sandheder hehe

ha en rigtig god aften ven, glæder mig til at se billeder fra i aften :)

February 7, 2008 at 7:30 PM

 
Blogger Netti said...

Hvor er det bare et superflot layout. Jeg er vild med de farver. Lækker detalje med blomsten bag overskriften.

February 7, 2008 at 8:02 PM

 
Blogger Stine66 said...

Den lavede jeg også et LO efter, den Lizette skitse. Den ligger på min hjemmeside, jeg vendte den bare en gang. FLOT Lo du fik ud af det.

February 8, 2008 at 10:06 AM

 
Blogger Marianne said...

Hvor er den bare SKØN!!! Er helt vild med det....Og jeg er også helt vild med den store blomdst... 7 sandheder om mig selv?? Puha - der skal jeg vist i tankeboks ;o)

February 8, 2008 at 2:04 PM

 
Blogger ?? said...

Super flotte loèr du lager ;)

February 8, 2008 at 7:34 PM

 
Blogger Leontine said...

Hahaha, Beverly Hills 90210? That is a long time ago...maybe more than 10 years, but I loved the series!! Leontine

February 8, 2008 at 9:00 PM

 
Blogger krøllebølla said...

Hei Charlotte!
Takk for koselig melding i bloggen min! Hyggelig at du har linket til min scrappeblogg også!

Gratulerer med å scrappe 12x12! Liker scrappestilen din godt (alle formater) og blir alltid inspirert av å nyte dine herlige kreasjoner!

Ha en riktig god helg! :o)
Klem Nina ;o)

February 9, 2008 at 1:43 AM

 
Blogger krøllebølla said...

Og forresten, har utfordra deg i bloggen min i dag :oD

February 9, 2008 at 1:10 PM

 
Blogger Lesli said...

That is a gorgeous LO - I love the colors you chose!!!

February 9, 2008 at 3:22 PM

 
Blogger Kos med papir og saks said...

nydelig lo i flotte farger og med lekre detaljer.

her ble jeg enda bedre kjent med deg, noen viste jeg allerede, men noen sannheter hadde jeg ikke fått med meg.

ha en flott søndag og uke :)

February 10, 2008 at 9:36 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Det er bare SÅ lækkert, det LO ! Super farver..og nogle skønne knægte :O)

February 10, 2008 at 9:54 AM

 
Blogger lam said...

Super lækket layout du fik ud af skitsen. Sjovt at se andre bruge noget man selv har tænkt.

February 10, 2008 at 11:35 AM

 
Blogger Jette / ma11edina said...

Synd det ikke kom med i bladet, for det er virkelig lækkert! Fede farver og smart med titlen på blomsten! Og så er det jo nogle skønne og livlige knægte ;-)
Tak for udfordringen - hmm skal jeg selv vælge eller spørge familien hihi!

February 10, 2008 at 1:59 PM

 
Blogger Scrappelise said...

Så herlige billeder fra skiferien! Der får du sikkert noen fine LOer. Og noen nye herlige LOer er det her også siden mitt siste besøk. Den i blå hovedfarge med orange innslag (tenker aldri på titler) den er utrolig lekker Charlotte! ønsker deg en flott uke kjære venn! :)

February 11, 2008 at 11:51 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home