Wednesday, December 26, 2007

Two mini albums

I have made two mini albums for Christmas presents. I've had so much fun creating both of them - and the receivers got very surpriced and very happy! :-) Here's the first one made for my mother in law. The album is about our Christmas Eve at her house in 2006.









And here's the album for my parents. The theme is "Tivoli '05". Tivoli is a great amusement park in the middle of Copenhagen. We all had a very nice day there in May 2005.












The tags to put into the album:




I look forward to create my next mini album. It's so great!

I hope you all are enjoying the Christmas season!
And a Happy New Year to You All!!

Labels: ,

27 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wauw hvor ser det bare flot ud!!! det skal jeg helt sikkert også have prøvet! skal bare lige have købt nogen kaffe filtre, da vi kun drikker stempelkaffe herhjemme ;) glædelig 2. juledag :)

December 26, 2007 at 11:39 AM

 
Blogger Marianne said...

WOW, hvor er de bare blevet flotte!! Så kan mine i MSC vist godt gå hjem og lægge sig... *griner* Godt de blev glade for dem....

December 26, 2007 at 11:50 AM

 
Blogger Thanni said...

De er så flotte begge to :)..sådan nogen kaffefilter albums skal da vist lige med på min liste over "scrap-fortsætter" til nytår ;)

December 26, 2007 at 2:22 PM

 
Blogger Pia said...

Det er nogle super flotte album du har lavet. Glædelig 2. juledag

December 26, 2007 at 2:25 PM

 
Blogger Ingrid said...

Wow!! Charlotte, you made some gorgeous albums. I can fully understand that they are happy with it. You did a great job!

Wishing you and your family a Merry Christmas and a happy and wonderful New Year!!

xoxo

December 26, 2007 at 2:42 PM

 
Blogger Kirsten said...

Hold da op, hvor er de flotte. Jeg kan godt forstå, at de blev glade for dem :-)

Jeg synes det er imponerende, at du har fået så mange "dimse-detaljer" med på så lidt plads.

Nu er 2. Juledag jo næsten ved at være gået, men jeg håber at du og din fami´lie har haft en rigtig dejlig Jul. :-)

December 26, 2007 at 4:06 PM

 
Anonymous Anonymous said...

hej igen charlotte, vil bare sige den nye pakke hos the dozens er kommet!! prøv og kig på:
http://avocadoishyummythings.typepad.com/thedozens/
man kan bestille den nu!!!! ps: jeg har bestilt ;)

December 26, 2007 at 5:37 PM

 
Blogger Charlotte said...

Hi Charlotte!

I wish you and your family a very merry Christmas and a happy and healthy 2008!

Great mini-albums!

December 26, 2007 at 5:51 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Superflotter albums - kan godt forstå, at de vagte stor glæde hos modtagerne.
Er simpelthen nødt til at prøve at lave sådan et, men skal ligesom Marie have købt kaffefiltre først. Her i huset drikkes der nemlig kun the.

Hilsen
Fru N. (scrapcatforum)

December 26, 2007 at 10:02 PM

 
Blogger Anne Bente said...

å+hhh, de var dog bare utrolig lækre de album, ikke så mærklig manden var stolt af dem også :)

Jeg håber i har haft nogle skønne juledage :)

December 27, 2007 at 4:12 PM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Hvor er de flotte Charlotte og hvor er det dejligt, at de blev godt modtaget. Det er skønt, at lave noget til folk, som de bliver glade for!

December 27, 2007 at 5:13 PM

 
Blogger sollie said...

Lovely mini-albums!!! I'm sure they both loved it a lot.

December 27, 2007 at 5:40 PM

 
Blogger lam said...

WOW, hvor er de bare blevet flotte og jeg er sikker på modtagerne synes lige så.

December 27, 2007 at 9:24 PM

 
Blogger Jette / ma11edina said...

Wow, hvor er de smukke og farvestrålende! Imponerende så meget du har formået at få med, det ser hammer godt ud ;-D! Det må ligeledes være skønt at modtage sådan et, med så mange dejlige minder i!

December 27, 2007 at 11:22 PM

 
Anonymous Anonymous said...

VILDT FLOT !!!! Du kan da bare noget med minialbums :O)

December 28, 2007 at 9:28 AM

 
Blogger Dorthe said...

Hej søde:-)
Tak for hilsen på min Blog:-)
WOW!!! de album er super flotte:-)
Jeg har set sms'en. Kommer ned i sommerhuset Søndag, Simone er med, men Sofie ved ikke rigtig endnu, om hun vil med!
JEG FIK STØVLERNE:-)og den cardigan jeg havede ønsket mig:-D
Forsat god dag, og vi ses Søndag:-)


Du sms'er bare, hvis der er andre ting, vi skal ha med Søndag

December 28, 2007 at 10:54 AM

 
Blogger Lisa's Blessed A Latte said...

Beautiful!!!! Love everything about it....

December 28, 2007 at 10:45 PM

 
Blogger Else Slipsager Petersen said...

De er bare så flotte, har lige været nede og hugge en ordentlig stak kaffefilter, for godt inspireret af dig, så må jeg bare prøve det.

Godt nytår til dig og din familie.

December 29, 2007 at 3:12 PM

 
Blogger MH72 said...

Flotte albums :-)
Rigtig godt nytår til dig...

December 29, 2007 at 9:28 PM

 
Blogger Maria said...

Hold da op, hvor er de flotte!! Det må jeg nok sige, det kan du godt være rigtig stolt af.

Du må have et godt nytår og en god start på 2008!!

Tak for din søde hilsen på min blog - dejligt andre kan se det sjove i ens børns finurligheder.

December 30, 2007 at 1:00 PM

 
Blogger Anne Thormose said...

Så lækre albums du har fået lavet. Skulle måske alligevel kaste sig ud i sådan et projekt. Har stakkevis af kaffefiltre liggende, der ikke passer til min kaffemaskine, så der er vel ikke længere nogen undskyldning. ;o)

Godt nytår til dig og din familie.

December 31, 2007 at 9:34 AM

 
Blogger Scrappelise said...

Skjønner godt at mottakerne ble glade for minialbumene sine. De er jo så fine og det er søte gaver!
Så må du ha et riktig , riktig godt nytt år Charlotte! Håper det blir et fint år for deg og familien!Klem til deg fra Anne Lise

January 2, 2008 at 9:52 AM

 
Blogger Ann-Lovise said...

Så utrulig stilig album :)
Denne må eg prøve meg på!!! Er det kaffifilter du har brukt???

Savner deg forresten på rosa.sidene, så no legg eg deg til i bloggen min slik at eg får sjå kunstverka dine igjen ;)

Godt nytt år Charlotte!!!

January 2, 2008 at 1:31 PM

 
Anonymous Anonymous said...

godt nytår charlotte :) vi har tænkt os at lave en lille scrap gruppe her på sjælland/københavn, har du lyst/tid til at være med evt. ??! og skal du med 13. januar til SSS i scrapshop ??!

January 2, 2008 at 1:32 PM

 
Blogger Gitte said...

wow - sikke et album. Det er bare vildt flot. Men du ved - ellers gør du det nu - at jeg altid har beundret dine ting.
Rigtig godt nytår til dig og din familie.

January 3, 2008 at 10:03 AM

 
Blogger fie & Co said...

Lækker, lækker! Flot arbejde og rigtig godt nytår til dig og din familie;0)

January 3, 2008 at 10:32 AM

 
Blogger Kos med papir og saks said...

wow, så stilige album du har laget, skjønner godt at de ble godt mottatt. også så stilig med å lage de i kaffefilterform. jeg har kun laget julekort i den formen.

January 11, 2008 at 8:48 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home