Friday, November 30, 2007

Last day of November

Ohhh boy! November is over! Tomorrow it's the 1st of December!! Yikes!! Already time for Christmas. I can't believe how fast times fly! Well, I'm in a Christmas mood and have been creating a minibook for the pictures from last Christmas (2006). I haven't put the pictures in it yet, but it will come as soon as I get them. :-)

But first I will show a layout I did for the newest OLW-challenge. OLW = "One Little Word". The word is LIVE. I chose to create a page about Live in the Moment, which I find very important, and which I try to live by!



The album I've used for this page is a 7gypsies album, 5 x 7 Ring book, which I received in Dreampapers to a big crop I participated in last June.
It was fun creating this page. :-)

And here comes the mini Christmas album (MAZE book). I followed a link to craft TV and then I tried creating my own little book. What amazes me is that I've only used ONE piece of 12 x 12 paper to make an entire album. That's so great! :-) And I've used lots of left overs to cover the pages with Christmas papers. Fun, fun stuff to do! :-)


Front cover.









Some of the photos are a bit blurry - but I hope you get the idea anyways. It's so cool that this little album can hold a lot of pictures + a lot of journaling. I plan to put 15 pictures in it and then journaling on rest of the pages. COOL! :-)

Thank you for visiting me! It is very appreciated.

Labels: , ,

20 Comments:

Blogger Majer said...

Sikke nogle flotte minialbums du hr lavet. Tror også at jeg vil prøve at begive mig iud i sådan en maze book på et eller andet tidspunkt. De er ret søde og lette at overkomme ;-)

November 30, 2007 at 11:32 AM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Hvor er de bare flotte dine minialbums, jeg er helt vild med det øverste!

November 30, 2007 at 1:11 PM

 
Blogger Thanni said...

Jeg kan supergodt li' det øverste - de der blomster er da bare for dejlige :)
En rigtig god idé med det maze-album til julebilleder - den idé tror jeg lige jeg snupper ;)

November 30, 2007 at 2:18 PM

 
Blogger Lynn said...

Love hwat you created for OLW! Gorgeous!
Lynn
OLW

November 30, 2007 at 7:27 PM

 
Blogger Anne Bente said...

wawww hvor er det dog nogle super flotte minialbums de der, jeg er total vil med det øverste.

håber du/ i er blevet raske igen.

ha en god weekend :)

November 30, 2007 at 8:06 PM

 
Blogger Pia said...

Super flotte album med dejlige farver

November 30, 2007 at 9:49 PM

 
Blogger Marianne said...

Hvor er de bare flotte!! Tør slet ikke at tænke på, hvor lang tid det ville tage mig at lave. Men lækre - det er de!!

December 1, 2007 at 10:28 AM

 
Blogger Ragna said...

Tak for tippet til at lave en afslutningslinie på minialbummet i stedet for at lave hulle i alle siders overlægningspapir senere. Glæder mig til at komme i gang med mit album også:-)
Din mazebook er blevet rigtig sød. Dejligt med sådan en lille julebog lige til at fylde op.

December 1, 2007 at 11:34 AM

 
Blogger tovetyll said...

ååå KULE!!! de var veldig, veldig charlotte:D

tenk at november er over, det går så fort at det er latterlig, her har snøen regnet bort, men jeg håper det kommer ny snart!

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min, det er så koselig at du er innom!!

vi blogsnakkes snart igjen, ha en topp helg, søte venn!!

Klem Tove**

December 1, 2007 at 12:58 PM

 
Anonymous Anonymous said...

WAU hvor er det bare nogle skønne albums ! Jeg tror, at jeg må i gang med et album :O) Det kan forhåbentlig nåes inden d. 24.

December 1, 2007 at 2:55 PM

 
Blogger Betina Olesen said...

Hejsa

Jaaa, de er bare så søde de albums. Dem satte jeg også på "to do" listen da jeg så videoen.
Har du set den der hedder "Jacobs ladder" den er også bare for lækker.


Hygge fra Betina

December 1, 2007 at 10:48 PM

 
Blogger Unknown said...

Hej Charlotte,

Så fandt jeg ind til dig også :) Hvor er det bare nogle vildt flotte ting du får lavet - super ide med Maze albummet - der er basis for et lift.

Rigtig glædelig 1. søndag i advent :)

KH Heidi

December 2, 2007 at 9:25 PM

 
Blogger Wati Basri said...

that is an awesome layout for OLW and tht mini book is just awesome!! love it :)

December 3, 2007 at 5:00 AM

 
Blogger lam said...

Super lækre albums. Jeg har også tænkt på at prøve at lave den der maze book for det ser godt nok nemt ud på videoen.

Super flotte doodling detaljer på det øverste album ;O)

December 3, 2007 at 7:10 AM

 
Anonymous Anonymous said...

det mini album er bare for lækkert!! det skal jeg altså også have prøvet og lave...

December 3, 2007 at 10:26 AM

 
Anonymous Anonymous said...

det mini album er bare for lækkert!! det skal jeg altså også have prøvet og lave...

December 3, 2007 at 10:26 AM

 
Blogger Patty Tanúz said...

Hola!!! your Lo is beautiful!!!!!!!! And all !!!! Kisses from México!

December 3, 2007 at 3:50 PM

 
Blogger Cowgirl said...

Skønt Lo du har lavet til OLW - dejlige farver og fin sammensætning og alle har ret - de mini maze album er skønne.

December 3, 2007 at 4:29 PM

 
Blogger Jette / ma11edina said...

Lækre, lækre ting du har lavet her!! De er utroligt flotte og skønne at kigge på. Jeg har aldrig lavet et minialbum...men får da vildt meget lyst til det, når jer kigger på dine :-)

December 4, 2007 at 10:16 PM

 
Blogger Kos med papir og saks said...

wow, knallflott minialbum. det så skikkelig lekkert ut. må nok inn og se etter jul her og :)

Jeg holder på med et paperbagalbum, så det må jeg sette meg ned med og få gjort ferdig. Har planer om å gi det til mine foreldre, hvis jeg rekker :fnis: for jeg er egentlig ferdig, så bare en sånn liten ekstrapresang. Og det passer og ha en liten ting i altered boxen jeg har laget. Holder også på med en boks til, som min bror skal få med en gave oppi :)

ha det godt

klem

December 19, 2007 at 8:43 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home