Tuesday, March 4, 2008

Using Pagemaps sketches

I have always been a lettersize scrapper, but recently I discovered the joy in using the 12 x 12 size. It's amazing HOW creative and HOW much space you can use on a 12 x 12 layout. I'm so happy that I decided to finally give this size a chance! And now .... after creating about 20 layouts in this BIG size I am totally hooked! :-)
And another thing is: I can use some very cool sketches now!! And I do!! I've fallen in love with the sketches from Pagemaps - they are so awesome! And here's 2 layouts I've created using some of these sketches:


For a long time I've wanted to use these pics. for a layout. It's my oldest son when he was 2 years old and when he was 9 years old (he's now 10!). Thought it was fun to use pictures from two different times in his life in ONE layout.
I've used the Pagemaps august 2007 sketch.




These pics are brand new. They are taken in January this year, and is from our skiing vacation in France. It's my SIL and I having fun at an outdoor bar! The weather was so beautiful and it was such a nice afternoon! :-) Again I've used a sketch from Pagemaps.
I have blurred my SIL as I haven't asked her about posting her pic on the net. ;-)

Thanks a lot for stopping by! I'll talk to you soon.

Labels: ,

16 Comments:

Blogger Thanni said...

De er så flotte begge to!! :)..jeg er især vild med det øverste - nogen dejlige billeder og farver og hjertet er så sødt :)
Sjovt du er blevet hooked på "den store størrelse" - men du har jo ret, der er plads til MEGET af det hele *G*
Jeg er osse begyndt at lure lidt på skitser og synes der er rigtig mange gode på pagemaps..og jeg bliver vist nødt til at investere i hendes nye bog tror jeg ;D

March 4, 2008 at 5:39 PM

 
Blogger Rikke said...

ja du har ret, der er bare så meget plads at lege på når det er 30x30:)

De er super flotte begge to, som jette er jeg især vild med det øverste, jeg har også brugt den skitse engang, den er drøn lækker

(tak for dine kommentare inde ved mig)

March 4, 2008 at 6:07 PM

 
Blogger Marianne said...

De er begge rigtig flotte - som alt det, som du laver ;o) Og ja - der er meget plads på en 12x12... Fedt at du kan lide at scrappe den - og glæder mig til at se mere fra dig ;o)

March 4, 2008 at 6:31 PM

 
Blogger Netti said...

Jeg er også vild med pagemaps eller pencil lines. Lækkert at man kan få lidt inspiration engang imellem.
Dejligt at du endelig laver 12x12 for det ser da hamrende flot ud. Totalt lækre layouts du har lavet.

Mere af det :o)

March 4, 2008 at 8:37 PM

 
Blogger Jette / ma11edina said...

Hvor er det nogle lækre LO´s. Tja, jeg har kun lavet nogle få A4 LO´s - og siden kun 30x30 - det er en fed størrelse. Flot LO med billeder af sønnike på forskellige alderstrin! Dit "babe" LO er så skønt - elsker dine blå-violette farver. Som dig, er jeg også helt vild med Page-Maps skitserne - de kan ALTID bruges.

March 4, 2008 at 10:13 PM

 
Blogger Lone said...

Sikke da nogle flotte Lo's Charlotte. Sjovt nok er jeg osse på det sidste blevet fuldstændigt hooked på PageMaps skitser. Syntes osse at de laver nogle super skitser, som er spændende at følge.

March 5, 2008 at 6:52 AM

 
Blogger Susanne Meltesen said...

Hehe - man bliver hurtig forfalden til den store størrelse...

Dejlige sider, du har fået lavet...

March 5, 2008 at 8:19 AM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Sikke nogle flotte layouts, jeg kan især godt lide det øverste! Dejligt at du kom igang med 12x12 :)

March 5, 2008 at 9:46 AM

 
Blogger Ragna said...

20 LO's....hold da op charlotte det er ca. hvad jeg regner med at kunne scrappe på 6 måneder, og du har vist kun været i gang i en månedstid eller 2 LOL. Dejligt at du fandt skitsernes verden, og fik fornyet inspiration. De to LO's er super flotte. Jeg kan også især godt lide det øverste LO, elsker LO's med billeder fra forskellige tider.

March 5, 2008 at 10:07 AM

 
Blogger Charlotte said...

Wow Charlotte... great layouts! The PageMaps sketches are awesome indeed... great inspiration. :)TFS!

March 5, 2008 at 1:20 PM

 
Blogger Unknown said...

2 rigtig flotte layouts, kan især godt lide det nederst. En skitse er et godt udgangspunkt, men jeg kommer næsten altid langt væk fra skitsen når jeg er færdig :-) men jeg kan godt lide den process en skitse sætter igang

March 6, 2008 at 8:35 AM

 
Blogger sollie said...

I love using sketches too but I haven't scrapped since 3 weeks now. I'm too busy with work, our house and the renovations.
Love,Isolde

March 6, 2008 at 7:21 PM

 
Blogger Anne Bente said...

wawwww hvor er de da bare total flotte begge 2 charlotte,så lækre farver og skønne detaljer du har med på dem begge :)

March 6, 2008 at 9:57 PM

 
Blogger Leontine said...

Charlotte, I love the first LO....the difference is so great to see. I use sketches very much, because it's just easy....the basics are there and you just have to add a little you to it!! Hugz, Leontine

March 7, 2008 at 1:02 PM

 
Blogger lam said...

dejlig flotte layouts fyldt med søde detaljer.

March 8, 2008 at 11:42 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Snygga layouter! Den översta blev min favorit. :-)

March 27, 2008 at 9:39 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home