Saturday, April 5, 2008

Another little secret ....

Yeah - I have another little secret to share with you ... but not now!! You'll have to wait two weeks before I reveal it. On Saturday April 19th - to be more exact. :-) hehe! It's something cosy and very nice!

Well - I have been creative today! Actually I have been doing a lot of things today: Cleaning the house, went to a big mall with my DH and kids as the boys needed new sneakers so badly, and then we rushed home and cooked a very nice lunch. ...and now I sit here! Ahh - it's so wonderful!

Here's what I did:


The pics are a bit old (2 years), but I love them! They tell the story about my oldest son loving those little animals and bugs. I just love the Hambly rubons and thought they were nice to use on this layout. The jounaling card is Creative Imaginations "Narratives" by Karen Russell. QK grasshoppers (which I've received in a swap). Thickers for the title, Sassafras Lass paper (with the flowers) and some leftovers.

Thank you very much for stopping by! Now I will work on my little secret! ;-)

Labels:

19 Comments:

Blogger Thanni said...

Hvor er det godt - fedt papirvalg og farver. Og nogen Skønne billeder især :)
Hmm..altså alt det hemmelighedskræmmeri *tsk tsk* ...;D

April 5, 2008 at 7:03 PM

 
Blogger Lotte said...

Nu har jeg været på rundtur på din blog og hvor ser det dog godt ud.. Jeg ville ønske jeg selv var ligeså god til at tage billeder, jeg er bare en klaphat til at huske at tage billeder, men jeg skulle tage og hive mit kamera med mig overalt, det ville jo alligevel nok gøre en hel del forskel for mig.. hehe..

April 5, 2008 at 10:07 PM

 
Blogger Scrappelise said...

Jeg liker titlene du setter på LOene dine, det er du god på! Som vanlig er det friske farger i dine arbeider Charlotte! Ønsker deg en riktig god søndag med familien! (nytter jo ikke å be om et lite vink mtp hemmeligheten,)

April 6, 2008 at 11:47 AM

 
Blogger Ragna said...

Hvor er det LO bare godt. Jeg elsker hverdags LO's. De små insekter fra swap passer da bare perfekt ind, og jeg er da ret så vild med det der bånd for oven på LO'et.

April 6, 2008 at 3:15 PM

 
Blogger Leontine said...

I love little secrets....tell me, tell me!! ;-) OK...I will wait. Leontine

April 6, 2008 at 3:54 PM

 
Blogger lam said...

ihhhhhh nu jeg jo rigtig nysgerrig, men det må jo vente.

Super lækkert layout du har fået lavet. Fed opsætning og lækker detalje med blondebåndet. jeg syens jeg fornemmer en stilændring.

April 6, 2008 at 4:47 PM

 
Blogger Netti said...

Ja jeg er også nysgerrig..fortæl..
Sujperflot layout du har lavet. Jeg er vild med hele opsætingen og bare det at du bruger gult..super!

April 6, 2008 at 7:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Åhh hvor er det bare et skønt LO ! Skønne farver og knald gode fotos ! Du kan altså også noget med ord :O)

April 6, 2008 at 7:34 PM

 
Blogger Betina Olesen said...

Åh ja..... husker dus med dyrene som var det igår, det var højdepunktet lørdag aften på DR1....i mange år...lol..der var ikke så meget andet at vælge imellem...

et rigtig godt lo, hvor er de små græshoppere bare cute....lækker rå måde at sætte et ellers pysse nysset bånd på....flot...

Åh..nej....ikke flere hemmeligheder...mine nerver kan ikke tage det ...lol

Hygge fra Betina

April 6, 2008 at 7:51 PM

 
Blogger fie & Co said...

He, he... Jeg syntes allesammen har hemmeligheder for tiden:0)
Med hold da op hvor er det dejlige farver du har brugt her! Lækkert;0)

April 7, 2008 at 8:50 AM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Ihhhhhhhhh altså Charlotte, jeg dør jo af nysgerrighed lol
Super lækkert LO du har lavet! Fed opsætning! jeg synes din stil har ændret sig lidt, siden du er begyndt, at scrappe i 12x12 og til det bedre vel og mærke!

April 7, 2008 at 9:11 AM

 
Anonymous Anonymous said...

hvor er det bare et fint layout. Kan rigtig godt lide det :)
Sikker meget du nåede..puha bliver helt forpustet!!
og den hemmelighed der...du bliver da også bare ved Charlotte!!

April 7, 2008 at 9:26 AM

 
Blogger Anne Thormose said...

Hvad mon din overraskelse er denne gang?!
Sikke et lækkert layout, med mange skønne detaljer. Og hvor er de små græshoppere bare kære. ;o)

April 7, 2008 at 9:34 AM

 
Blogger Susanne Meltesen said...

Du er mig en smule hemlighedsfuld for tiden...hihi
Glæder mig til at høre det næste.

Og sødt LO, du har lavet. Dejlige detaljer... ;o) Men sør'me - det er jo endnu et 30x30. Er du løbet tør for A4??? (LOL...)

April 7, 2008 at 3:15 PM

 
Blogger Unknown said...

Uha, det er så spændende at følge med her :) Og endnu en gang - flot sikker stil.

:)

April 8, 2008 at 2:24 PM

 
Blogger Pia said...

Det er et flot lo, flot papirvalg , ja det ser bare kanon ud

April 8, 2008 at 3:38 PM

 
Blogger Kirsten said...

Ih... altså.... du med dine hemmeligheder, - he-he, det er altså sleeet ikke fordi du gør os nysgerrige.... overhovedet ikke.
Nå, men man må jo så væbne sig med tålmodighed. :-D

Skønt LO du har lavet, det er en fed opsætning, og skøn udnyttelse af Sassafras papiret. Jeg har det samme liggende, men aner p.t. ikke hvad jeg skal bruge det til.

April 9, 2008 at 11:30 AM

 
Blogger Marianne said...

Uha, det lyder rigtig spændende... Er helt vild med det Lo - nok mest pga den gule farve, som jeg bare ikke ville ane, hvordan jeg skulle få brugt. Men her ser det bare helt perfekt ud!!

April 9, 2008 at 6:13 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Greetings from the U.S.! Just came by your blog and wanted to let you know that your layouts are great!

Come and visit me - http://leasanders.wordpress.com

April 9, 2008 at 9:53 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home