Saturday, April 26, 2008

Who said Thickers??

Who said Thickers?? Me?? Well, I probably did because I looooooooove those little sticky numbers & letters, which comes in all shapes and colors. I know I have mentioned my love for Thickers MANY times before ... but hey! Who can really have enough Thickers?? Not me!! Every time I shop for scrapbook-supplies I end up with one or two sheets of Thickers.....



And ......



I've been creative today. I did this layout. I wanted to use some of the BG Mellow papers I bought this week on sale. And here's the result. ... Cosy autumn photos and cosy autumn colors.



The photos seems to be a little blurry here - but in real life they are not blurry at all.
Orange flowers and tags are from Panduro Hobby. The other flowers are from a swap. The "stitching" is Doodlebug rubons and I've used Junkitz brads.

Thanks a lot for your visit! I appreciate it a lot.

Labels: ,

16 Comments:

Blogger Thanni said...

Det er superflot - dejlige farver og BG-papir..jamen kan det blive bedre ;D
Hold da op en samling thickers du har skrabet sammen!!...du skal da vist snart holde udsalg :D

April 26, 2008 at 7:24 PM

 
Blogger Helle said...

Nøjjjjjj en stak thickers.... tja vi har vel alle et eller andet vi må samle på??? Rigtil sødt LO... lækre farver

April 26, 2008 at 7:27 PM

 
Blogger Anne Bente said...

lækker lo, super flotte detaljer, og ja der var da godt nok stickers, lækkert :)

April 26, 2008 at 10:12 PM

 
Blogger Kirsten said...

WOW... Der har du da bogstaver til et par dage HI-HI ;-)

Det må være fedt at have så mange at vælge imellem.

Skønt LO. Jeg er helt vild med dit farvevalg.

April 26, 2008 at 10:35 PM

 
Blogger Annika said...

Rigtigt lækkert (og lidt anderledes) LO...

og så må du vist kåres til "Thickers-nørden"

April 26, 2008 at 11:57 PM

 
Blogger Netti said...

Shit du har mange thickers *G* Men du har ret, man kan ikke få for mange af dem.
Superflot layout du har lavet. det er rigtig stemningsfyldt og jeg er vild med farverne.

April 27, 2008 at 12:42 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ha ha det er ligesom mig charlotte ;) jeg elsker også mine thickers. har du set mit nye system i den lille kommode ?? jeg synes ihvertfald at det er smart så man kan få brugt dem op :)

April 27, 2008 at 10:08 AM

 
Anonymous Anonymous said...

glemte lige og kommentere på dit layout ;) det er rigtig flot og dejlige efterårsfarver.

April 27, 2008 at 10:09 AM

 
Blogger Leontine said...

Hahahah, you have MANY thickers!! I love them too, but I don't have as many as you have. Hugz, Leontine

April 27, 2008 at 10:23 AM

 
Blogger lam said...

wow den stak Thikers ligner sørme min ;O) jeg har det præcis som dig, man kan aldrig får for mange og der ryger altid lige en pakke eller to med, når der handles.
Flot layout med mange fine detaljer.
Jeg er ikke så vild med den serie fra Bg men her ser det super lækkert ud.

April 27, 2008 at 10:39 AM

 
Blogger Hildegunn said...

Stilig LO, flotte farger!
Masse flotte thickers også!

Ønsker deg en flott dag :)

April 27, 2008 at 11:17 AM

 
Blogger maria said...

Gud jeg troede jeg havde mange thickers, jeg må vist have lidt flere :0))

Super flot LO med mange detaljer :0)

April 27, 2008 at 8:47 PM

 
Blogger Wati Basri said...

loOK at those Thickers!!! Yummy.....

April 28, 2008 at 6:02 PM

 
Blogger Dawn♥ said...

OM I wish I had the many thickers to work with! You lucky girl! FAbulous LO!

April 29, 2008 at 6:23 PM

 
Blogger Ingrid said...

Wow, girl!! You are really addicted to Thickers. I love to use them too, but I don't have such a big stash as you have. :)

May 2, 2008 at 10:35 AM

 
Blogger Ragna said...

LOL hvor er det sjovt med alle de Thickers hi hi. Synes jeg har mange, men kan se, at jeg roligt kan shoppe lidt videre hi hi

May 2, 2008 at 11:40 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home