Monday, September 1, 2008

4 nye layouts

Ja, overskriften er på dansk .... for nu vil jeg blogge på dansk. Jeg ved godt jeg har en del udenlandske besøg, men nu har jeg sådan lyst til at skrive løs på mit eget sprog!
So from now on, my blog will be in Danish!
~Only sometimes in English~

Dette layout er lavet til en skitsekonkurrence på Scrap-is-Fun.
Det handler om den dag vi kørte til Italien på sommerferie (i år).



Næste layout er lavet til 1-2-3-scrap's udfordring, hvor der kun måtte bruges farverne grøn/sort/hvid, man måtte kun bruge 1 billede og der skulle være mindst 10 liniers journaling. Den udfordring elskede jeg, da de farver er såååå flotte sammen!
Pilen peger på den bane vi kørte op af bjerget på for at komme op til Festung Hohensalzburg (i Salzburg, Østrig). Det var en fantastisk oplevelse og det var en KÆMPEMÆSSIG fæstning. En af Europas største. Der skete desværre det, at mit kamera var fyldt op med billeder, så da vi nåede op til fæstningen og den smukkeste udsigt over hele Salzburg, kunne jeg ikke fotografere mere! ØV ALTSÅ! :-(
Billetterne har jeg selv lavet, ud fra Charlotte Ravns skabelon hos Scrapsisters.

Og denne næste er en BOM, som jeg lavede til white space udfordringen på The Scrap Cat.
Billedet har jeg leget lidt med. Jeg fandt et værktøj der hedder "pencil" og vupti!! Så var billedet som tegnet med en blyant. Synes det ser ret så cool ud. :-) Baggrundsarket er Foofala, blomsterarket er Sassafras Lass, thickers til titlen og ellers et par udklippede blomster og en sommerfugl lavet en en primablomst.

Jeg lavede dette layout for Tamaras sketches i denne uge (mit DT job).
Billederne viser Emil - min ældste søn - da han var 7½ år. Jeg synes selv at øverste billede af ham blev kanon-godt! Så sød og mild!! :-)
Ark, de udklippede blomster og blade, båndet, journalingtag, ordet "smile" er altsammen fra min august månedspakke fra My Scrapbook Nook - og alt er October afternoon. Elsker de materialer! Så lækre!!

Det var det. Nu vil jeg bage en ordentlig omgang boller, som ældste søn skal have med i skole i morgen. Han fylder 11 år!! GISP!! Hvor gammel er jeg så lige selv efterhånden?? hehe :-)
God dag til jer alle!

Og tak til jer der besøger mig, det sætter jeg stor pris på!

Labels: , , , ,

13 Comments:

Blogger Anne Bente said...

wawww charlotte hvor er de dog flotte alle sammen, og såå forskellige, jeg er ret vild med den BOM, synes den er såå herlig.
jefg er vel nok glad for at du vil blogge på dansk nu, siger hende der bestemt ikke er god til engelsk, ha en rigtig god dag :)

September 1, 2008 at 10:02 AM

 
Blogger Karina Beck said...

Super flotte LOer. Jeg er så imponeret over dinfarvesammensætning.
Kan også rigtig godt lide October afternoon, håber at finde lidt på Scap a mania

September 1, 2008 at 1:42 PM

 
Blogger Thanni said...

De er bare SÅ flotte alle 4 - men jeg er specielt vild med nummer to..flotte farver op opsætningen er super, og så kan jeg jo godt li' der er så meget journaling på ;)

September 1, 2008 at 2:45 PM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Sikke nogle dejlige layouts du har lavet og allesammen så forskellige fra hinanden! Dejligt at se du har brugt billeterne, de passer jo perfekt der på det flotte LO! :)

September 1, 2008 at 6:36 PM

 
Blogger Heidi said...

super dejligt det er på dansk - er ikke helt dus med alt det engelsk :o))
Super flotte Loér og er da helt vil med det hvor det ser ud som om det er tegnet waw siger jeg bare

September 1, 2008 at 8:13 PM

 
Blogger Ragna said...

Jeg er vild med det LO til 1-2-3-scrap. Det er bare så gennemført lækkert. Synes også det nederste LO er rigtigt sjovt.

September 1, 2008 at 9:28 PM

 
Blogger Jette / ma11edina said...

Så mange flotte LO´s. SIF LO´et var absolut min favorit :-) Det er så lækkert og smart løsning af skitsen. Du har også lavet 1-2-3 udfordringen rigtig lækkert, rigtig mange detaljer og jep - skønne farver :-) BOM LO´et er super smart, det ser rigtig sejt ud med stregtegningen af dig! Har også lige nydt og studeret tid "Tamara" LO, herligt som du har fået knald på farverner, der!
Hehe..jeg kan nu godt læse mig igennem bloggen på engelsk - men det er da unægteligt nemmere på dansk *S*, så fint med mig ;-)

September 1, 2008 at 10:18 PM

 
Blogger lam said...

som altid flotte og forskellige layouts. jeg er især vild med dit bidrag til vores blog, fed opsætning og mix af pynt. Ses vi til scrap a mania?

September 2, 2008 at 6:37 AM

 
Blogger tovetyll said...

søte charlotte!! jeg har vært så sløv med å besøke bloggen din, men jeg har vært så opptatt i ferien og etterpå, det er helt utrolig at man har så dårlig tid!
flotte, flotte lo'er, særlig den blå, den var herlig!! og så hyggelig å lese dansk igjen, jeg elsker dansk hi hi det er et morsomt språk!
gratulerer med store gutten, det er rart at tiden går så fort så fort, uten at vi får det med oss en gang...

ha en super uke, stooor klem fra Tove**

September 3, 2008 at 12:41 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Virkelig skønne LO'er alle sammen. Og meget forskellige. Det kan jeg godt li :O) Har også købt October Afternoon kittet men har endnu ikke fået taget hul på det. Tillykke med sønnike...I ser søde og unge ud BEGGE TO :O)

September 3, 2008 at 4:32 PM

 
Blogger Wati Basri said...

charlotte, lovely LOs :) btw do grab an award at my blog!

September 3, 2008 at 11:11 PM

 
Blogger Marianne said...

De er bare SÅ skønne allesammen ;) Og meget forskellige. Er stadig helt vild med det LO, som har været med inde på TSC - det er SÅ flot!!

September 4, 2008 at 1:55 PM

 
Blogger Kirsten said...

WOW for nogen flotte LO'er - allesammen, - og så forskellige, det synes jeg er flot :-)
Jeg er specielt vild med LO'et med fæstningen og det med Emil og dig. De materialer fra October afternoon er bare lækre, jeg har desværre ikke nogen af dem endnu, men håber at kunne få fat i noget af det enten på messen i Fredericia eller på Convention i Ryslinge.
- Jeg siger det lige igen..... du er en fantastisk dygtig scrapper ;-)
Og lige til allersidst - tillykke med sønnens fødselsdag ;-)

September 7, 2008 at 12:59 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home