Friday, October 31, 2008

Happy Halloween!!

Happy Halloween til jer allesammen!
Her i huset fejrer vi det ikke som sådan, men vi går da op i at lave lygtemænd og vi synes det er lidt spændende med alt det uhyggelige i det. :-)
Vi har endnu ikke nået at skære lygtemænd, men det bliver gjort i morgen, da jeg har helt fri og vi bare skal HYGGE uhyggeligt. he he :-)

Sidste år lavede jeg disse små figurer, synes de blev meget cool.
De er lavet af toiletruller. Jeg havde set ideen i scrapbooking mm. (det svenske blad) og så måtte jeg bare prøve at lave nogen selv.
Og så kan jeg også vise et ældre Halloween layout af ungerne, fra dengang de skar deres første græskarhoved (for kun 2 år siden).
Og til allersidst et ældgammelt layout.
L og jeg var til stor Halloween party i 2002 - det var godt nok sjovt. Der kom dette layout ud af det eneste billede, vi tog dengang.
Man kan godt se på "layout stilen" at det er længe siden jeg har lavet det. :-)
L vandt i øvrigt præmien for bedst udklædte herre. Sejt!

Suuuuuuper goooooood uhyyyyyyyyggelig Halloweeeeeeeeeeen!
~Charlotte~

Labels: , ,

6 Comments:

Blogger Anne Bente said...

åhhhhh, så skønne ting charlotte, og en rigtig god halloween dag og aften til dig også:)

October 31, 2008 at 9:39 AM

 
Blogger Unknown said...

Jeg er totalt vild med dine toilerullefigurer, de er bare skønne.
Og skønne LO'er :0)

October 31, 2008 at 12:45 PM

 
Blogger Tilte said...

Ej hvor er de figurer dog fede ... dem skal jeg altså lige huske til næste år ;o) Dine LOs er også rigtig flotte :o)

November 1, 2008 at 10:52 PM

 
Blogger Gitte said...

Nogle skønne Halloween LO du har lavet. Jeg er vild med dine toiletrulle figurer.

November 2, 2008 at 2:41 PM

 
Blogger Meihsia Liu said...

Fabulous creations!

November 3, 2012 at 11:39 PM

 
Anonymous Hobbyjunglen said...

Originalt og spændende :-)

August 20, 2014 at 2:24 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home