Sunday, September 14, 2008

Ferie-LO

Da jeg så en rigtig FED skitse ovre hos Creative Scrappers, måtte jeg bare igang med den. Jeg synes hele opsættet er så cool! Skitsen har #17.
Så jeg ledte mine feriebilleder igennem og vidste, at jeg ville lave noget med stranden fra Italien.
Her er så resultatet:

Baggrundsarket er et BG fra "Oh Baby!" serien.
Blomstret ark, som jeg vandt ovre hos Multiscrap, er Prima Baby Boy Collection.
Beigefarvede mønsterark er fra min månedspakke - denne gang fyldt med Pink Paisley varer!!
Det ternede ark er et gammelt Sassafras Lass "sew fine" serien.
Prima blomster.
Thickers til titlen.
Tuborgklammerne er Making Memories.
Sort sværte.

Håber i alle nyder weekenden til fulde! Her har det været skønt vejr. Sol og klar himmel, dog noget køligere end ellers. Jeg har i hvert fald NYDT min friweekend helt vildt! :-)
~Charlotte~

Labels: , , ,

12 Comments:

Blogger Anne Bente said...

godt du rigtig har nydt din friweekend

hvor er det bare et flot lo, og super opsæt, jeg synes altid loer med vand er frygtelig svær at lave.

September 14, 2008 at 5:26 PM

 
Blogger Netti said...

Hvor er det bare et superflot layout! Jeg kan enormt godt lide at når man lige ser det, så ser det enormt enkelt ud. Men dykker man ned i det er det jo spækket med lækre detaljer.
Skitsen er virkelig flot så jeg forstår godt at du er vild med den :o)

September 14, 2008 at 6:18 PM

 
Blogger Karina Beck said...

Lækkert layout, dejligt med mange billeder, der gør, at man nærmest får fortalt en hel historie. Flot

September 14, 2008 at 6:26 PM

 
Blogger Jette / ma11edina said...

Wow, det er et lækkert LO, meget "retlinet" sådan umiddelbart, men fedt med de mange forskellige papirer o.s.v. Et rigtigt sommer-LO!

September 14, 2008 at 6:51 PM

 
Blogger Kit Larsen said...

Nej, hvor er det bare lækkert... Det er jeg simpelthen nød til at lifte.

September 14, 2008 at 7:11 PM

 
Blogger Creative Scrappers said...

Fabulous layout with the sketch Charlotte!!!! thanks for sharing with us!

September 14, 2008 at 7:20 PM

 
Blogger Kirsten said...

Eejjj hvor ser det dejligt ud :-) Sådan nogen strandbilleder fortjener at komme på det samme LO, og det synes jeg du har gjort på en super måde, jeg synes nemlig det er svært med 4 - 5 billeder på samme LO. Det er en rigtig god skitse, tror jeg lifter den til nogen af mine Frankrigsbilleder.
:-)

Iøvrigt er den papirserie da bare perfekt til strandbilleder ;-)

September 14, 2008 at 9:15 PM

 
Blogger Leontine said...

Hahaha, strand in Danish is strand in Dutch!! And this layout is going in my lifting map...it's gorgeous! Hugs, Leontine

September 14, 2008 at 10:20 PM

 
Blogger Heidi said...

altid dejligt med fri weekend ikk :o)
Super flot LO og skøn skitse

September 15, 2008 at 8:57 AM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Skønt LO, enkelt og alligevel med en masse fede detaljer og dejligt med noget inspiration til layouts med mer end et billede på!

September 15, 2008 at 10:12 AM

 
Blogger Kreateten said...

Sikke nogle lækre farver du har brugt på dit LO. De matcher billederne perfekt - rigtig lækkert!

September 15, 2008 at 11:29 AM

 
Blogger Majer said...

Det er da også en perfekt skitse du har brugt. Det ser rigtig godt ud :-)

September 21, 2008 at 8:35 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home