Monday, September 8, 2008

Lidt mere scrap

Ja, så blev det til lidt mere scrap fra min side af. :-)
Den første er en BOM, som jeg lavede til en udfordring ovre hos TheScrapCat. Den gik ud på at stille sig selv 4 forskellige spørgsmål med hver 4 svarmuligheder. Og derfor hedder mit LO "4 x mig". Jeg synes selv den blev rigtigt god - og ALT er fra October Afternoon (fra min månedspakke hos MyScrapbookNook .... feeeeeeeeeeeede kits de har!!).

Her er LOet:
Okay, malingen og blomsten + brad er ikke fra månedspakken, men ellers af alt fra august kittet.

Næste layout er mit DT arbejde for Tamaras skitser. Fed skitse igen, som jeg bare elskede at arbejde med. Billederne er fra 2005, efterår, hvor vi bagte snobrød. Rigtigt hyggeligt og ungerne elskede det (og elsker det stadig).
Baggrundsarket er et gammelt et. Jeg synes det passer godt til efterårstemaet, farvemæssigt. Det er et BG Mellow ark bag billederne. MM akrylmaling. Filtblomster-borden + titel klisterbogstaver er fra september månedspakke ovre fra Scraphouse. Primablomsterne er købt hos The Paperfarm + journaling papiret. Bradsene er Junkitz long brads.


Af en eller anden årsag har Tamara ikke modtaget mit bidrag denne uge. Det er sket før. Jeg ved ikke rigtigt hvad der sker i cyberspace - nu har jeg flere gange oplevet, at mine layouts ikke bliver modtaget via email ... og det er såååå frustrerende. Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre ved det. Der må være en fejl et eller andet sted!?? ØV altså!!

Nå men, god mandag til jer alle! Nu vil jeg scrappe og NYDE min fridag.
~Charlotte~

Labels: , , , ,

8 Comments:

Blogger Anne Bente said...

total lækre begge 2, og sååå forskellige,du er godt nok en knag til det med skitser, jeg kan bare ikke følge en skitse, ha en rigtig god dag:)

September 8, 2008 at 12:11 PM

 
Blogger Thanni said...

Dit BOM LO er bare så godt - en super opsætning og farver du har valgt :)
Det andet LO er sådan rigtig hygligt og efterårsagtigt - de små filtblomster er smaddersøde :)

September 8, 2008 at 1:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Dejlige LOs ! Uhhh, vi er vilde med October Afternoon :O) Har du set de nye serier der er på trapperne ?Skønne sager.

September 8, 2008 at 4:23 PM

 
Blogger Karina Beck said...

To lækre LOer. Kan da godt forstå at du bliver frustreret over at tingene ikke kommer frem.

September 8, 2008 at 6:03 PM

 
Blogger lam said...

super flotte layouts som altid. Jeg er helt vild med det første, fed måde du har brugt maling på og titlen passer rigtig godt til.

September 8, 2008 at 7:42 PM

 
Blogger Maribi said...

Er vild med de 2 LO's,især det første, kanon titel:-)
Må have fingrene i noget af det October Afternoon papir, er totalt skønt.
Surt med dine cyberspace problemer :-(
Fortsat god aften til dig

September 8, 2008 at 9:43 PM

 
Blogger MH72 said...

Det er 2 flotte layouts men jeg er da især vild med det øverste. Jeg er vild med den måde du har "smidt" (smil!) malingen på. Det ser bare godt ud!

September 8, 2008 at 10:11 PM

 
Blogger Wati Basri said...

like that LO about yourself :)

September 25, 2008 at 7:16 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home