Sunday, April 27, 2008

Scraplifting

I was reading in one of my scrapbooking magazines (CK - August 2007) and I saw a layout created by Jessica Sprague (page 65). I loved the design and I just had to do a scraplift. I've used some photos from Christmas 2005 showing my sweet nephew (I have "erased" his face as I haven't asked about permission to show his picture on my blog) and the other boy is my youngest one. They are sitting on my parents kitchen table having a good time! :-)



Papers: Kelly Panacci (for Sandylion = the brown one) and the other one i Daisyd's. Both papers are very old!
Brown Bazzill.
Buttons: MOD "Winder garden".
Tag with flowers on it: 3bugsinarug.
100% friends tag: K & Company.
Heart brad: From a swap.
Christmas stickers and scrappers floss: Karen Foster.
Title: Thickers.
The ribbon is bought in a supermarket.

That's all! Thanks for your visit.

Labels: , ,

15 Comments:

Blogger Leontine said...

Great layout....and scraplifting is allowed...I do it also sometimes. Especially when I really love a layout. Oh by the way...it was not a stamp on my last layout...it came out of a diecut page from Fancy Pants!! Hugz, Leontine

April 27, 2008 at 7:43 PM

 
Blogger Pialine said...

Det blev sørme flot og god match af billeder og farver.

April 27, 2008 at 7:51 PM

 
Blogger Netti said...

Hvor er det supersødt lavet. Jeg er vildt med farverne.
Der er nu ikke noget bedre end at kigge i gamle scrapblade og finde et lækkert layout der bare skriger på at blive liftet.

April 27, 2008 at 8:25 PM

 
Blogger Unknown said...

Super lift :)
Kan se du sørme har brugt thickers ;)

April 27, 2008 at 9:31 PM

 
Blogger lam said...

super flot lift, dejlig opsætning og mix af farver

April 27, 2008 at 10:25 PM

 
Blogger Tessa Tegendraads said...

Great LO!!!

Greetings from Tessa (Netherlands)

April 28, 2008 at 12:40 AM

 
Blogger Peggy-Sue said...

Nøj.. tøsefarver til drenge layout.. synes det er rigtig flot lavet.

Er du sikker på du ikke mangler lidt bogstaver ( sagt i ironisk toneleje) :)
Jeg har så tilgengæld hang til blomster :)

Tak for din kommentar :)

April 28, 2008 at 10:34 AM

 
Blogger Anne Bente said...

lækker lækker lo, flot som altid charlotte :)

April 28, 2008 at 8:09 PM

 
Blogger Scrappelise said...

Som vanlig er det masse fint her Charlotte, men den LOen "here comes the rain again", den var fabelaktig flott! Håper ellers du har det godt, ønsker deg en fin uke!

April 28, 2008 at 10:56 PM

 
Blogger tamara said...

Wonderfull Layout.I love it.

April 29, 2008 at 10:54 AM

 
Blogger Dawn♥ said...

Fabulous LO! Great lift. Awesome job! :)

April 29, 2008 at 6:22 PM

 
Blogger troll13 said...

Wow sikken et lækkert LO, jeg er vild med farverne til billederne og lækker opsætning.
Jeg har derfor valgt at give dig en Award, som du kan komme og hente på min blog ;o)

April 30, 2008 at 7:34 PM

 
Blogger tovetyll said...

heia søte venn* så lenge siden jeg har vært i bloggen din også...har vært usannsynlig opptatt, men nå er jeg tilbake! veldig flott lo, scraplifte er bra,noen ganger blir man jo bare superinspirert av en lo! og du....det er helt normalt å være gal etter thickers ha ha gjett om jeg også er det...og alle jeg kjenner:D:D lol

ha en superflott 1.mai helg, jeg kikker inn igjen hos deg snart igjen, takk for besøk hos meg!!

klem fra Tove*

April 30, 2008 at 10:26 PM

 
Blogger Marianne said...

Wow, hvor er det flot - lige som alle de andre ting, som du har lagt herind, siden mit sidste besøg ;)
Tror helt klart, at jeg skal have lidt scrapliftning herinde fra ;o) Hav en rigtig god dag.

May 1, 2008 at 8:48 AM

 
Anonymous Anonymous said...

sødt layout :) sikke du får lavet jule layouts for tiden hi hi.

May 2, 2008 at 4:20 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home