Sunday, June 1, 2008

Charlotte Street



This is a layout I did for a sketch challenge over at Scrap is Fun
The pic. is taken in London. My DH and I had 3 wonderful days over there in the Summer of 2005. We went for many walks in this awesome city. One of the days we saw the sign "Charlotte Street" and as my name is Charlotte I just had to have a photo of it. :-) The title means: "My street?".

*******************************************

And this is what I received in the mail yesterday. A great prize for winning af layout contest over at The Scrap Cat.
I love the little butterflies (which are Heidi Swapp) and I love all these flowers (MM) - great colors they have!! Thanks a lot Marianne, I love everything!

Labels: , ,

12 Comments:

Blogger Marianne said...

Det var så lidt ;o) Hamrende flot LO - igen!! Rigtig god søndag til dig.

June 1, 2008 at 4:24 PM

 
Blogger Leontine said...

Great layout! You are so lucky....I don't think I will ever run into a Leontine street somewhere! Hugz, Leontine

June 1, 2008 at 7:43 PM

 
Blogger Susanne Meltesen said...

Haha - sidder her og tænker på, om min gade også findes et elelr andet sted ude i den vide verden... ;o)

Om ikke andet, så er det et vildt flot LO - og en rigtig go' historie...

June 1, 2008 at 7:45 PM

 
Blogger Kirsten said...

Selvfølgelig måtte du have et billede at det skilt, alt andet ville da være dumt. ;-D
Jeg tvivler stærkt på at min gade findes et sted ude i verden.
Men et flot LO er det i hvert fald.

Sikke nogen fine gevinster du har fået. Tillykke med dem. :-)

June 1, 2008 at 8:29 PM

 
Anonymous Anonymous said...

flot udgave af min skitse :)
fede ting du vandt!!

June 2, 2008 at 8:35 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Herligt LO ! Og sikken en fin præmie du fik fra Scrap Cat :O)
Jeg tror da lige, at jeg må google om der findes en vej der hedder Christina Lane :O)

June 2, 2008 at 11:58 AM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Hey det er jo også min gade! Jeg har også været i en by i USA, som er opkaldt efter os to ;)

June 2, 2008 at 2:20 PM

 
Blogger lam said...

tror ikke jeg finder en lisette gade nogen steder ;O) Super skønt layout, kan godt lide effekten af malingen bag billedet og de udklippet blomster

June 2, 2008 at 8:40 PM

 
Blogger Anne Bente said...

super super flot som altid charlotte :)

June 2, 2008 at 8:59 PM

 
Blogger Betina Olesen said...

He he he...... vidste med det samme at det var dit..... he he he

Selvfølgelig skal der da tages et billede af din gade.... super med malingen bag fotoet, og de journaling strips får jeg bare aldrig for meget af.... mums...

lækkkker gevinst.......

Hygge fra Betina

June 3, 2008 at 9:17 AM

 
Blogger Tessa Tegendraads said...

I love the Layout, the colours are beautiful!!

Tessa

June 6, 2008 at 12:46 AM

 
Blogger Genie said...

Tillykke med præmien. jeg synse at dine LO er rigtig dejlige. glæder mig allerede til at se hvad du ligger ud næste gang.

June 6, 2008 at 9:20 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home