Monday, May 12, 2008

It's time to P-L-A-Y ....



I have received my goodies from Scrapgal
Loooots of great Sassafras Lass Papers, DaisyD's buttons, Sassafras Stickers and a few papers of Making Memories "Ledger BookKeeper and Ledger Text".
I love all the colors here!!
















Here is what I did today:
I have used a sketch from the PageMaps book (page 52).
Backgroundpaper: American Crafts (prize from NSD over at Multiscrap).
The black patterned paper: IOD, Prima.
The dotted patterned paper: K&Company.
All flowers are Prima.
Red buttons.
The heart: Sassafras Lass sticker.
Yellow Scrappers floss: Karen Foster.
Title: Letter stickers DCVW and Thickers.

Thanks a lot for visiting my little corner of the web! :-)

Labels: , ,

13 Comments:

Blogger Majer said...

Lækkert Lo med en fed skitse. Har også den "bog", så det kunne være at jeg skulle komme igang med at bruge den... eller bare at komme igang med at scrappe!! :-)

May 12, 2008 at 1:43 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Uhhh jeg kan godt forstå, at du er en glad scrapquinde...synes også, at Sassafrass Lass' nye serie er skøn...barnligt og vild...på den goe måde :O) Et rigtig sødt LO du fået scrappet !

May 12, 2008 at 7:55 PM

 
Blogger Anne Bente said...

super lækker lo igen, og wawww for nogle lækre ting og sager :)

May 12, 2008 at 8:03 PM

 
Blogger Lone said...

Uhhaaa en lækker pakke du har fået. Skønt Lo, har selv skitsebogen den er bare super god

May 12, 2008 at 9:02 PM

 
Blogger lam said...

sikken nogle lækre ting du har fået fingerne i.
Jeg er også super glad for den bog.....kanont flot layout, er vild med den lille detalje emd det bukket hjørne

May 13, 2008 at 7:17 AM

 
Blogger Thanni said...

Dejligt LO - jeg kan godt li' detaljerne i det bl.a. det bukkede hjørne og så tekststrimlerne, og nogen skønne billeder :)
Uha da for nogen fine sager du har fået - dem kan man da kun blive inspireret af :)

May 13, 2008 at 8:44 AM

 
Blogger Ragna said...

Jeg er vild med det LO, det er bare sådan noget lækkert papir du har brugt, og farverne passer super godt til hinanden. Tror jeg bliver nødt til at lifte den skitse en dag :-) Har selv købt et par af de lækre papirer, som du viser frem her, dog i DK.

May 13, 2008 at 8:03 PM

 
Blogger Ragna said...

Jeg er vild med det LO, det er bare sådan noget lækkert papir du har brugt, og farverne passer super godt til hinanden. Tror jeg bliver nødt til at lifte den skitse en dag :-) Har selv købt et par af de lækre papirer, som du viser frem her, dog i DK.

May 13, 2008 at 8:03 PM

 
Blogger Netti said...

Flot layout du har lavet. Det er en fed skitse du har brugt og dejlige farver.
Sikke da en kanon lækker pakke du har fået. Jeg er selv meget glad for det papir.

May 13, 2008 at 8:51 PM

 
Blogger Susanne Meltesen said...

Eeeejjjj - sådan noget papir vil jeg også ha...
Super flot LO ;o)

May 14, 2008 at 7:54 AM

 
Blogger Kirsten said...

Ih, hvor ser det hyggeligt ud, med dig og drengene på billederne :-)
Super dejligt LO, roligt uden at være den mindste smule "kedeligt", hvis man kan sige det sådan ;-)

Uha, de Sassafrass Lass papirer har jeg også en del af, - de er bare kanon fede, - glæder mig til at se hvad du får ud af alle "legesagerne".

Rigtig god dag til dig :-)

May 14, 2008 at 12:39 PM

 
Blogger Marianne said...

Lækre, lækre ting.... Bliver jo helt misundelig ;o) God scrapning....

May 14, 2008 at 6:01 PM

 
Anonymous Anonymous said...

neeej nogen fine kort!! kommer der slet ik told på når du bestiller der fra ?
fedt lo du har lavet.

May 16, 2008 at 11:41 AM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home