Monday, June 11, 2007

Tagbook




Yesterday I was reading in an old scrapbooking magazine. "THE SCRAPBOOK IDEA BOOK" vol. 9". I found a tiny article about a tagbook and I thought I would give it a try! It was fun and super fast to make this little book. The theme for my tagbook is our pond. My DH has build a beautiful pond in our garden. It was done last Summer and this year it's so beautiful with lots of blooming flowers and a lot of fish in it.
I have used a lot of left overs. Different paper: BG blush, chatterbox, Wild Asparagus. I have used primaflowers in different colors, MM flower brads, and a lot of K&Company embellishments.
I want to make one more tagbook about our pond. The next one will show how beautiful it all looks now it's done. :)
The blank tags is for journaling.
Thanks a lot for stopping by!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

WOW hun this is just beautiful... thanks so much for sharing :) Have a wonderful week

June 11, 2007 at 9:25 AM

 
Blogger sollie said...

It's a great way to use left overs!! Love the idea

June 11, 2007 at 4:31 PM

 
Blogger Rikke said...

Hej Charlotte

Sikke et sødt lille album, jeg elsker alle mini albums så det her blir jeg da nødt til at prøve..

go dag fra Rikke

June 12, 2007 at 4:24 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Nej hvor blev den flot din tagbog, det er nu så hyggeligt med små albums.....
Hej fra Lone

June 12, 2007 at 6:43 PM

 
Blogger Ingrid said...

What a nice little tagbook. And a great way to get rid off your left overs.

June 14, 2007 at 10:07 AM

 
Blogger Maria said...

Hej Charlotte

Tak for din søde hilsen på min side, selvom den er lidt tom endnu.
Det er et vildt sødt tag-album, du har lavet. Det må jeg lære ;-)

Dejligt at få en masse inspiration ved at kigge på dine ting. Jeg må vende tilbage efter eksamen, når jeg går scrap-amok :-D

June 14, 2007 at 10:09 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home