Wednesday, August 29, 2007

More Challenges

Every Monday the sweet girls over at Sisterhood post a new challenge! This week the challenge is: "Let's see some school pictures in a layout". Well, I was asked to create a LO for this challenge and here's my result:



Go to the Sisterhood's blog and see what Deanne, Carla and Susan came up with. And give this challenge a try! And remember, if you do a challenge over there, you'll have a chance to become one of the siters! :-) Deadline is Sept. 2nd.


And here's another challenge LO! This is challenge #2 from Scrapdragons, which is a new cool challenge blog! This time it is a sketch challenge and the sketch is made by Laura Shreve

Here's my take on the challenge:

This pic. is old. It's taken the day after my DH's and mine wedding. I love this shot! He's so tiny and oh so sweet! He's 2 years old on the pic. ... and now he's almost 10. (he turns 10 on Sept. 2nd). :-) I've used black cardboard, flourish from QK, Foof-a-la buttons, patterned papers are: BG, K&Company. There are two flowers and the brad in the middle of the flower is a K&Company Fabric brad. Chipboard also is K&Company.

Thanks a lot for stopping by!! It's so very nice to have visitors and I really appreciate all the nice comments you give me!

Labels: ,

18 Comments:

Blogger Anne Bente said...

åhhhhh charlotte, hvor er de dog vild flotte de loer der,

supert det hele du har lavet, du er rigtig dygtig, med helt din egen stil :)

August 29, 2007 at 9:29 AM

 
Blogger Laura S. said...

Love your take on the scrapdragon sketch thanks fro playing!!

Laura

August 29, 2007 at 1:27 PM

 
Blogger Scrappelise said...

Dette er jo så flott Charlotte og du ha laget en fin LO igjen til utfordringen! Og den med din lillesønnder den er så koselig. Nå har jeg også vært inne og lest om deg på Sisterhood, det var gøy og det ser forøvrig ut til å være en interessant blogg som jeg skal se mer på en annen gang. (er på jobb nå)
p.s. takk for hyggelig besøk i min blogg!

August 29, 2007 at 3:35 PM

 
Blogger Marianne said...

De er begge vanvittigt flotte!! Faktisk har jeg vist lige fundet ud af, hvordan jeg kan bruge noget papir, som jeg har haft liggende længe!! Tak for inspirationen :o)

Knus M

August 29, 2007 at 6:33 PM

 
Blogger Jette / ma11edina said...

Dejlige minder og super flotte og dejlige LO´s. Rigtige flotte farver og jeg er vild med stilen i det hele taget ;-D

August 29, 2007 at 10:08 PM

 
Blogger butterfly said...

Very nice work.Nice to discover your blog.

August 29, 2007 at 10:50 PM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

De er superflotte begge to, men jeg er helt vild med den øverste...kanon flot!

August 30, 2007 at 12:38 PM

 
Blogger Majer said...

Hvor er det også bare et skønt pic på det nederste LO. Det emmer af kærlighed og tryghed :-) Skønne LO's du hr lavet.

August 30, 2007 at 9:24 PM

 
Blogger Dorthe said...

Hej Charlotte:-)
Tak for søde kommentare i min Blog.
Super sødt LO, af den lille gut, som jo snart har fødselsdag, og er nu ikke så lille mere.
Og selv TAK for en god og hyggelig VÅÅÅÅÅÅÅD tur i skoven.
Knus fra Dorthe.

August 30, 2007 at 10:32 PM

 
Blogger Kos med papir og saks said...

hei Charlotte.

Så koselig å "se" deg igjen, jeg gleder meg til å følge med deg her i bloggen din. Jeg legger deg til i min blogg, håper du synes det er greit.

Godt å høre at du har det bra, og flott og se alle de lekre lo'ene du har laget.

Ha det godt så lenge.

Klem fra Anne-Katrine

August 31, 2007 at 8:58 AM

 
Anonymous Anonymous said...

Älskar din 1st day...helt underbar!

Hit ska jag komma igen!

August 31, 2007 at 10:40 AM

 
Blogger sollie said...

Thanks for your birthday wishes. I was so happy to read them. You are a great friend. Hugs, Isolde

August 31, 2007 at 6:45 PM

 
Blogger Betina Olesen said...

Hejsa

Hvor er jeg bare vilde me det nederste Lo, det er bare et så godt og sigende foto. kan godt forstå, at du bruger det selvom det er et par årside.

Hygge fra Betina

August 31, 2007 at 8:56 PM

 
Blogger Birgit said...

Great LO's! and congrats on being a sister!!

September 2, 2007 at 9:03 PM

 
Blogger MH72 said...

Jeg er vild med at du på den nederste fortæller at det er dagen efter jeres bryllup. Det giver lige pludselig meget mere mening og følelse til billedet :-)

September 4, 2007 at 3:11 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Good morning my sweet - what a gorgeous LO - Carly starts college next Monday, I think she is looking forward to it LOL

September 7, 2007 at 8:30 AM

 
Blogger Anne Thormose said...

Som altid - skønne layout. Dejligt at se, at der stadig er nogen, der holder fast ved A4-layouterne, det giver et helt unik udseende.

September 7, 2007 at 7:18 PM

 
Blogger Gitte said...

To skønne layouts! Du laver altid nogle skønne ting og er helt sikkert til stor inspiration for mange af os. Tillykke med sønnens fødselsdag. Ja - tiden går hurtigt.

September 9, 2007 at 5:59 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home