Friday, August 24, 2007

Ready

Yes, this layout has the word "READY" in it, and it's made for a challenge over at Ordet på Bordet - new Danish challenge blog. It's much alike the One Little Word challenge blog. You are given a word and then you create something using this word! It's so much fun. And it's on Danish... YAY!!

KLAR means "ready".


My layout is about my 2 boys who got rather tired of me using the camera all the time at our Summer vacation 2006. The title means "Not ready for a photoshoot". I thought it was fun to document this. For the title I've used a Medallion drawing pen fine point. I've also used journaling clearstamps by Autumn Leaves, Green and Brown Bazzill, Sassafras Lass patterned paper, cut the flowers from a patterned paper (don't remember it's name) and I've used BUTTONS .... can't have enough of those! I put some green scrappers floss in them. And then I used two NOT so good photos ... but they do have a fun story! So therefore I had to use them on a page.

*****************************************

And now there's 2 days until my little secret is revealed! I'm so excited as something like this never has happened to me before! For me it's a BIGGIE!!! :-)


I'll talk to you later! Thanks for visiting me!

Labels:

17 Comments:

Blogger Cheryl Wray said...

Ha, ha...I love the story behind the layout! My girls have just learned to smile when the camera comes out!! LOL
The layout is gorgeous!!

August 24, 2007 at 9:30 PM

 
Blogger Dorthe said...

Hej Charlotte:-)
Du har fået en pris.
Fordi du var så hurtig til, at skrive en kommentar på min blog,
Sender jeg den retur til dig:-)
God Weekend.

August 25, 2007 at 9:04 AM

 
Blogger Paula J Atkinson said...

Fab page, love the story & I adore those buttons.

August 25, 2007 at 9:20 AM

 
Blogger lam said...

super sjov historie, som jeg jo kun kender alt for godt fra min egen datter. Jeg tro det hedder "barn af scraper syndrom" ;O)
Lækkert layout og nu jeg sq da rigtig nysgerrig, hvad den hemmelighed går ud på. Har du fået udgivet noget i et blad, blevet medlem i et designteam ????...nå jeg må jo vente og se, for du fortæller det jo nok ikke få tid ;O)
Hav en god weekend

August 25, 2007 at 10:33 AM

 
Blogger Charlotte Ravn said...

Flot LO og sjov historie, kender det også fra min søn :)
Ih man bliver jo vildt nysgerrig, når du sådan har hemmeligheder ;)

August 25, 2007 at 1:06 PM

 
Blogger sollie said...

You make me so nerveous

August 25, 2007 at 4:19 PM

 
Blogger Scrappelise said...

Hei Charlotte!
Et kjent problem for fotografene det der, men LOen ble fin! Og guttene kommer til å bli glad for den senere! Det er så bra at man dokumenterer mest mulig av det som skjer.
Det sies at nordmenn er sykelig opptatt av været, hvordan er det med dere dansker? Vi har, merkelig nok, hatt flere dager med nydelig sol!
Så da gjenstår å ønske deg og dine en fortsatt god weekend!
(tror du jeg kommer hit når dine to dager har gått?) :-)

August 25, 2007 at 8:27 PM

 
Blogger Anne Bente said...

super, super flot lo vennen,historien kan jeg desværre ikke læse, du ved mig og engelsk "rødmer"!.

jeg er jo bare super nysgrrig om det der om 2 dage, for lidt kan jeg dog forstå,hehe

ha en rigtig god weekend søde ven,vi snakkes :)

August 25, 2007 at 8:46 PM

 
Blogger Majer said...

Du har da klaret den udfording rigtig godt. Så må vi bare se, om den falder i Mariannes smag, så du måske vinder en præmie ;-)

Er da helt vildt spændt på, hvad din hemmelighed er :-)

August 25, 2007 at 9:57 PM

 
Blogger Ingrid said...

Great layout, Charlotte. You always come up with some nice designs. Can't wait to find out about your secret. Fortunately we don't have to wait too long anymore.

Thanks for nominating me for the Nice Matters Award, sweetie. I really appreciate it.

August 25, 2007 at 10:10 PM

 
Blogger Diana said...

can't wait to hear the secret! have a post on Monday that you may be interested in on "Its a creative world" Hope you can visit.

Diana

August 26, 2007 at 9:17 AM

 
Blogger Anne Thormose said...

Fantastisk historie, og flot løsning af Mariannes udfordring. Glæder mig rigtig meget til at høre, at det er for en hemmelighed, du vil røbe for os.

August 26, 2007 at 10:04 AM

 
Blogger Kathy said...

I think you left a comment on scrappelise page which i found the other day through another blogger so i found you! You have a grite blog, and your lo is great! Thanks for the comment on my page.

August 26, 2007 at 10:41 AM

 
Blogger Deanne Clarke said...

Great layout! Cute pics!!! My boys get tired of me snapping pics of them too!!!! They are always making faces when I try to get pics.

August 26, 2007 at 9:56 PM

 
Blogger Gitte said...

Ha ha - sød historie og herligt LO om noget vi scrappere vist alle kender til! Tro mig, det bliver værre endnu - det med at fotografere ungerne. Mine egne mopper mig, når kameraet kommer frem.
Spændende at høre mere om, hvad du har gang i.

August 27, 2007 at 2:53 PM

 
Blogger Charlie said...

Hej - skønt LO og historie. Selvom mit barnebarn kun er 4½ er han allerede i stand til at sabotere de første par foto i en serie. Så HURRA for digital fotografering.

Og STORT til lykke med din "sister" titel.

August 27, 2007 at 7:45 PM

 
Blogger MH72 said...

Hej Charlotte, jeg er vild med at du fortæller historien om at børnene ikke altid er klar til/vil fotograferes. God idé at bruge de billeder og fortælle om dem - her hos mig er det ihvertfald tit at jeg hører "ikke igen, mor...", når jeg finder kameraet frem!!! Vinder af konkurrencen kommer på min blog senere i dag...

September 16, 2007 at 1:53 PM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home